heros fundacjaFUNDACJA HEROS  w ramach projektu pn. „Absolwent w drodze do karieryII!”  współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób
Niepełnosprawnych, prowadzi rekrutację na stanowisko stażowe: 


MODERATOR TREŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO

STAŻ OD KWIETNIA!


Zakres obowiązków:
- tworzenie stron internetowych,
- tworzenie grafik,
- obróbka grafik na potrzeby stron i promocji w Internecie,
- obsługa sklepu internetowego,
- wprowadzanie i edycja towarów,
- sprzedaż internetowa,
- marketing internetowy.


Wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- dobra obsługa komputera, programów Canva, MS Office,
- gotowość do pracy jednozmianowej,
- komunikatywność, sumienność i zaangażowanie w wykonywane zadania.


 Zapraszamy osoby spełniające wszystkie poniższe wymagania:
- posiadające aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,
- posiadanie statusu studenta ostatniego roku studiów wyższych (licencjat, magister, inżynier, podyplomowe) lub statusu absolwenta, który ukończył studia w ciągu
ostatnich 5 lat,
- pozostające bez zatrudnienia oraz w wieku aktywności zawodowej,
- zamieszkujące na terenie województwa mazowieckiego.


Zapewniamy:
- stypendium w wysokości 2294,99 zł (brutto)/mies.,
- dodatek motywacyjny w wysokości nawet do 700 zł miesięcznie!
- możliwość rozwoju,
- staż w godzinach 8.30-16.30.


Nasz projekt nie tylko umożliwia odbycie szkolenia oraz stażu, ale również stawia sobie za cel dostarczenie kompleksowego wsparcia.
Oferta wsparcia obejmuje doradztwo zawodowe, indywidualne konsultacje z prawnikiem, skuteczne pośrednictwo pracy oraz pomoc w uzyskaniu i utrzymaniu zatrudnienia. Nie
ponosisz żadnych kosztów.

kontakt e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego 795 200 388 lub osobistej wizyty w
naszym biurze mieszczącym się przy ul. 11 listopada 9/2 (1 piętro) w Siedlcach.

Jeśli interesuje Cię inny kierunek rozwoju - zgłoś się! Możemy pomóc Ci w realizacji
Twoich planów zawodowych :)